muziek crasht

  
Forum rules
Om te kunnen posten moet je aangemeld zijn bij MixVibes en lid zijn (worden) van een MixVibes groep. ucp.php?i=172

muziek crasht

Postby gnozis on 26 Mar 2015, 18:30

Ik heb Cross DJ geïstalleerd op mijn nieuwe samsung galaxy tab 4 met het allerlaatste software van android.Wanneer ik een nummer wil afspelen crasht het nummer de hele tijd behalve wanneer ik,en dat is het gekke ervan,ergens op mijn tab het scherm aanraak.
Ik heb dan in de instellingen bij advanced settings de knop Open SL mode op Async gezet en dan speelt de muziek wel zoals het hoort maar dan doet de app niet meer wat hij moet doen en dat is syncen.Ook al staat de sync bij beiden op gelijke bpm,de beats slaan er volledig naast. :eek:
Ik hoop dar er iemand mij hiermee kan helpen
gnozis
 
Posts: 2
Joined: 26 Mar 2015, 16:35


Re: muziek crasht

Postby RoJeC on 27 Mar 2015, 00:06

Welkom bij mixvibes.

Zo je het versienummer van Android kunnen geven. Dit verschilt per toestel.

Er zijn meerdere tweak opties. Heb je die ons geprobeerd.

De grid op de beats is gezet door de analyse. Het gebruik van sync veranderd de grid niet maar gebruikt deze.
Ronald

Image

Manual alternative link: ? https://www.mixvibes.com/wp-content/uploads/2017/10/cross-dj-user-manual.pdf
Audio dropouts? Increase audio 'buffer size' value.
FAQ iOS / Android / PC / MAC http://www.mixvibes.com/help/
Soundcard not available/working? Try the 32bit version of Cross (is also installed).
RoJeC
 
Posts: 4926
Joined: 20 May 2011, 08:55
Location: Bussum, Netherlands


Re: muziek crasht

Postby gnozis on 30 Mar 2015, 22:09

Hey,bedankt voor het snel antwoorden echter ik had nog geen tijd gehad om het te bekijken.

Het versienummer van android is 4.4.2.

Ik heb echt alles al geprobeerd: decoder,decoder speed,open sl mode,beatgrid op en af en het is verschrikkelijk.
Zelfs de beatgrid manueel verplaatsen is niet wat het moet zijn maar bij gekochte nummers moet de beatgrid toch eenvoudig zijn.
gnozis
 
Posts: 2
Joined: 26 Mar 2015, 16:35



Return to Nederlandse/Vlaams




Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

Board index

 
 
   
 
© 2014 Mixvibes
 
cron