Voir si nous avons déjà jouer cette musique

   Suggest features and improvements

Voir si nous avons déjà jouer cette musique

Postby Tidan Impines on 14 Sep 2015, 18:49

French: Bonjour,

j'ai remarqué que sur Mixvibes, si on ne prépare pas sa playlist nous devons aller dans fichier puis c: user/name/musique, serait-il possible de mettre directement en onglet le dossier musique ?

Aussi le souci, c'est quand on fonctionne avec le principe de c: user/name/musique, on ne voit pas les titres qu'on a déjà joué et en soirée c'est très galère si on met la même chanson 5 minutes après, possible ou pas de faire une remarque pour savoir quel son nous avons joué ?

Merci

English: Hello,


I noticed that on Mixvibes, if one does not prepare his playlist we must go in file then C: to use/name/music, be possible to put directly in mitre the file music?


Also the concern, it is when one functions with the principle of C: to use/name/music, one see the titles that one already played and in evening it is very galley if one puts the same song afterwards 5 minutes, possible or not to pass a remark to know which sound we played?


Thank you
User avatar
Tidan Impines
 
Posts: 3
Joined: 06 Sep 2015, 15:53


Re: Voir si nous avons déjà jouer cette musique

Postby RoJeC on 14 Sep 2015, 20:41

Hi, bonjour, je ne suis pas sur ou j'a reconnu ton problem...

In Collection there is a section called History...
Tells exactly what you played. (in settings there even is an option to determine after how many seconds a track is written to history)

You can save a collection any place you like.
You can save (export) a playlist to any location you like.
You can set the analysis folder to any place you like.

If the answer you're looking for isn't in here, please give it an other try to describes it...

cordialement,
Ronald

Image

Manual alternative link: ? https://www.mixvibes.com/wp-content/uploads/2017/10/cross-dj-user-manual.pdf
Audio dropouts? Increase audio 'buffer size' value.
FAQ iOS / Android / PC / MAC http://www.mixvibes.com/help/
Soundcard not available/working? Try the 32bit version of Cross (is also installed).
RoJeC
 
Posts: 4926
Joined: 20 May 2011, 08:55
Location: Bussum, Netherlands


Re: Voir si nous avons déjà jouer cette musique

Postby Tidan Impines on 25 Mar 2016, 12:03

French: Si on pouvait faire comme sur Traktor pour les titres joués, ce serait cool car en soirée, on ne voit pas si nous avons déjà joué la musique.... :confused:

English: If you could make as on Traktor for the played titles, they would be cool because in evening, one does not see if we already played the music…. :confused:

Traktor:

Image :rolleyes:

French: Sur la photo de traktor, on voit bien le "✅" qui fait comprendre que la musique a été jouer mais sur Mixvibes quand nous jouons la musique sur un disque dur externe ou une clé usb, nous ne voyons pas le "✅" . :eek:

English: On the photograph of traktor, one sees well the “✅” which makes understand that the music was to play but on Mixvibes when we play the music on an external hard drive or a key usb, we do not see the “✅”. :eek:

Mixvibes: Image
User avatar
Tidan Impines
 
Posts: 3
Joined: 06 Sep 2015, 15:53


Re: Voir si nous avons déjà jouer cette musique

Postby Will ZEgal on 10 Jul 2016, 18:31

Il me semble qu'on le voit dans la collection.

Le mieux est quand même d'importer ses morceaux dans la collection. Elle offre beaucoup plus de fonctions que la navigation par dossiers / fichiers. On peut importer des morceaux d'un disque externe dans sa collection. D'ailleurs, personnellement, je n'utilise qu'un disque externe pour mes mixages.
User avatar
Will ZEgal
 
Posts: 40
Joined: 18 Nov 2011, 15:25



Return to Suggestions




Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 78 guests

Board index

 
 
   
 
© 2014 Mixvibes