Refresh content - app crashes in the Sierra (v3.4.1)

   Discuss technical issues with the community. Mixvibes staff provides no support on this board.
Forum rules
Click here to join MIxvibes on DISCORD https://discord.gg/gMdQJ2cJqa

Refresh content - app crashes in the Sierra (v3.4.1)

Postby Elfuello on 24 Nov 2016, 09:02

When I want to refresh content in the Files category, my app all the time is crashing to the desktop. CrossDJ (from AppStore) v3.4.1, also the same problem was in 3.3.1, macOS Sierra 10.12.1.
Elfuello
 
Posts: 1
Joined: 21 Aug 2016, 23:35


Re: Refresh content - app crashes in the Sierra (v3.4.1)

Postby mot33 on 24 Nov 2016, 11:11

Same for me!
If I want to import my files Cross always closed!

My system: Windows 10 and Cross 3.4 (64 bit)
mot33
 
Posts: 7
Joined: 11 Jul 2012, 12:17


Re: Refresh content - app crashes in the Sierra (v3.4.1)

Postby dvjtono on 28 Nov 2016, 22:54

Hola, mi ingles no esbueno, prefiero escribir mi problema en español, me gusta mucho el software Cross y llevo algún tiempo utilizandolo pero me han ocurrido cierres del programa inesperados, lo peor es que siempre ocurren en un evento cuando estoy en actuación, la verdad que me crea un poco de desconfianza me gustaria saber a qu7e puede deberse ya que no me ocurre con otros programas.

Lo utilizo en Macbookpro i7 2,7 con 16bg de ram y ssd... lo he probado en otra macbook pro i5 2,4 con 8gb de ram yssd e igualmente luego de unas horas se cierra el programa, lo utilizo para la mezcla de audio y video con OS EL CAPITAN lo comence a utilizar desde que tenia mountain lion y de igual forma se me han presentado esos problemas, gracias y saludos a todos...
DVJ TOÑO
User avatar
dvjtono
 
Posts: 12
Joined: 06 Mar 2014, 02:15
Location: Venezuela



Return to Community Support




Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 62 guests

Board index

 
 
   
 
© 2014 Mixvibes